Thursday 26 March 2009

Morsko dla Gulki - For Gulka

Tym razem na wyzwaniu na Craftowie mierzyłyśmy się wszystkie z fotografią zaproponowaną przez Gulkę...moimi skojarzeniami były piaskowe kolory, koronki - przypominające grzywki na marskich falach. Tak powstał ten piaskowożółty scrapek. Choć nie przepadam za tym kolorem, uważam, że taka "plażowa" kolorystyka był jak najbardziej na miejscu...
I've made this layout for our photo challenge on Craftowo blog - this time the theme was given by Gulka. The sea waves brought to my mind the image of laces and warm sand yellow colours, which are not my favourite, but they suit the theme perfectly.

Dal Gulki

big photo
- duża fotka...


Papiery i literki - Basic Grey Porcelain, kwaity Prima, nity, maski Heidi Swapp, Tusze Distress.
Papers and letters :Basic Grey Porcelain, Prima flowers, eyelets, Heidi Swapp Masks, Distress Inks. The other layouts you can see of course on Craftowo - enjoy:)

Pozostałe prace do obejrzenia oczywiscie na blogu Craftowo - zapraszam!
A dziś w Warszawie słońce!!! Ściskam wszystkich!

7 comments:

Karola Witczak said...

Własnie to słońce mnie dziś obudziło :D Idzie wiosna! Ale ja nie o tym ... świetny scrap, pięknie go "zamaskowałaś", bardzo mi się podoba!

gulka said...

ten piaskowy kolor jest świetny :)

adda said...

Świetny klimat, świetna kompozycja. I te motylki...

elka said...

Świetny jest dopieszczony że hej

mamami said...

Super kolor, choć nie znosze takiego koloru, w twoim wydaniu bardzo mi sie podoba :)

Costa said...

hahaha wlazłam i myślałam , że linki pomyliłam!!! Ze to nie Finn.. no to kukam se raz jeszcze...a tu a kuku Finn. Świetny piaskowy kolor.. no jak dla mnie idealne zgranie z fotencją i tematem !!

ulkasan said...

jak zwykle spadłam z krzesła z wrażenia :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...