Sunday 21 December 2008

Świece na craftowie - decoupage candles on craftowo

Na Craftowie pojawił się właśnie ostatni przed świętami kursik - tym razem jest to ozdabianie świec metoda decoupage - dosyć proste i przyjemne zajęcie a przy tym doskonały pomysł na prezent dla bliskiej osoby nie tylko z okazji świat - bo i walentynki za pasem i wielkanoc ;P
Zapraszamy serdecznie!
There's a brand new tutorial on Craftowo - decoupage candles - easy idea for a gift for all occasions - chceck it out :)

Poza tym wiele się u mnie w domu dzieje - świątecznie i nie tylko - w sobotę byliśmy z Jędrkiem w Naszym Hobby na towrzyskim kiermaszu przedświatecznym - było wiele śmiechu i wspaniała atmosfera i - oczywiscie - nie mogłam wrócić z pustymi rękami :P W środę spotkałam się z dziewczynami w na Dziuplowej Wigilii - ściski i całusy dziewczyny jeszcze raz:* Cieszę się niezmiernie, że mogłam sie z Wami zobaczyć... :) Szczególnie wielkie całusy dla Drychy...już ona wie za co, i Wy też się wkrótce dowiecie :) Poza tym - choinka kurdupel zakupiona, wianek zakupiony, czas działać!
A! Na okrasę pokazuję coś, co moge odtajnić, bo dotarło juz do adresatki - kogoś kto podobnie ja ja uwielbia Holtzowe klimaty:) Ptaszki z oknem ćwierkały, że ponoć się spodobał... :)
Jak to mówią żabojady - Voila!

Papiery - Cosmo Cricket Fleuriste, tusz Distress, Embossing przezroczysty oraz Accents Cracle Rangera - do tego kilka ćwieków i zawieszka - i gotowe :)
I've made this notebook for one of my friends who likes tim Holtz's works as much as I - I've heard she liked it :) I've used some Cosmo Cricket papers, Accents carackle by Ranger, Distress ink, some brads, a token and some clear embossing - and that's it!
hugs :*

I jeszcze jedno - serdecznie chciałam podziękować wszystkim, którzy przyznali mi nagrody - zarówno Tworzysku jak i Craftowa - to naprawdę wiele dla mnie znaczy! Z drugiej strony kilka razy już wyróżniałam pewnie osoby, tłumaczyłam i zaznaczałam, że wszystkie blogi, które mam w belce po prawej na takie wyróżnienie zasługują, więc tym razem łańcuszek się na mnie urwie - przepraszam :* Mam nadzieję że nikt się o to nie pogniewa :*

6 comments:

Drycha said...

:* nie ma za co ;)

faajny notes
jestem ciekawa, czy mi mikołaj załatwi crackle czy nie ;D bo się zbieram i zbieram...

taja.85 said...

Świetny notes.

Magda Łuczak Art said...

rewelacyjny notes :) jak zawsze ;)

Wesołych Świąt!!!

... said...

łał, Finn.. ta okładka jest taka magiczna, moje kolory zdecydowanie, naprawdę to niebywałe jakaś zdolna!:))

k_maja said...

notes jest genialny!!! a co najważniejsze - jest MÓJ :)))))

buźka i jeszcze raz wieeelkie dzięki :*****

Mam'zelle M. said...

So beautiful scrap....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...