Tuesday 30 December 2008

Przebudzenie - Awakening

I znowu mamy koniec miesiąca... jak ten czas szybko leci, prawda? Nie tak dawno jeszcze głowiłyśmy się nad tematem "Są dni" a już trzeba pokazywać kolejny - tym razem jest to "Przebudzenie" - i znowu poniosła mnie wena, poniosła w dziwne nieco meandry i manowce...
Przebudzenie - moim skojarzeniem było przebudzenie "trzeciego oka" czyli cytując za Wikipedią:

Trzecie oko (znane również jako oko wewnętrzne) – koncepcja w metafizyce i ezoteryce, nawiązująca pojęcia ćakry o nazwie Adźńa - znajdującej się pomiędzy brwiami. Jest bramą prowadzącą do innych rzeczywistości i przestrzenią wyższej świadomości. W duchowości New Age trzecie oko symbolizuje stan oświecenia lub obraz stanu umysłu mający głęboko-osobiste duchowe lub parapsychologiczne znaczenie. Bywa często wiązane z wizjami religijnymi, jasnowidzeniem, prekognicją. Ludzie, którzy posiedli umiejętność posługiwania się trzecim okiem nazywani są jasnowidzami.

A topic for our December challenge was "Awakening" and when I started to think about it I had some strange ideas (well, as you see) - the main was the awaking of the "third eye" - the gate to humans' creativity, imagination, self - cognition - and also conected with precognition and fortunetelling a bit :) So - I took some butterfly paper, an old clock and I made this - a bit magical, maybe esotheric? I think it looks a bit more like a collage than a traditional layout.
No i to jest - moje motylowe trzecie oko - chyba bardziej kolaż niż scrap.


I jak widać - można być jednocześnie twórcą i tworzywem - i jest to doskonała zabawa :)
:*
edit: Informuję: TO NIE JEST DIGI - nie umiem digować ni w ząb :)

18 comments:

Anonymous said...

No to pokazałaś na co Cię stać .... Zołzo Jedna ... A tak serio - kolejną rzecz zrobiłaś, która od pierwszego luknięcia zapada w pamięć :)

Anonymous said...

Fiu fiu..... e tam, co ja tam będę pisać, popatrzę se jeszcze ;-)))

coco.nut said...

przewrotnie - jak zwykle!!! ;)
bardzo mi się podoba!!!

Ania z poddasza said...

Kobieto ja przez Ciebie kiedyś sobie mocno szczękę poturbuję, nie dość, że mi opada to ja jeszcze jej dokładam spadając ze stołka. Cudo.

ps. a u mnie niespodzianka dla Ciebie jest ;)

decomarta said...

Kocham motyle! Pięknie!

Norunn said...

wow! This LO was great!!

Anitasienudzi2 said...

boski pomysł...

Anonymous said...

Piękna praca!

Nowalinka said...

O rany, ale czad!! Trzecie oko, nono, ładnie Ci z nim :)
Świetna praca!! :)

Magda Łuczak Art said...

ekstra!!!!!

rudlis said...

Bardzo intrygujące jest Twoje przebudzenie!

Zdrowego, radosnego i twórczego Nowego Roku:***

Berberis said...

Niesamowity scrap - świetne ujęcie tematu!!
***
Wszystkiego dobrego w Nowym Roku - niech będzie pełen weny i inspiracji :)

Unknown said...

tiaaaaaaaaaaaaa - ćakra - lowju, i twoje prace też :*

albumyslubne said...

Fantastyczny scrap, lekkość tworzenia widoczna! Piękne!

AgnieszkaAnna said...

o kurcze ... takie były moje pierwsze słowa(no niezupełnie takie... podobne...)
nie zaglądałam wcześniej żeby się nie sugerowac, bo i u mnie niby oko tyle że w kształcie drzwi... yyy zdaje się że coś plotę... późno już...
a chciałam powiedziec że podoba się
o
:)

Anna-Maria said...

nie jestem w stanie napisać, który raz już oglądam tego scrapa :) i mało tego ja go musze kiedyś zlifować! nie wiem jeszce jak i kiedy, ale pomysł jest doskonały i bardzo bliski moim upodobaniom :) a powiedz kochana, te motyle to kolorowe rubonsy prawda? czy moze szalalas ze stemplami?

finnabair said...

:* motylki pochodzą z papieru do decopupage i są naprawdę duże - zresztą całosć jest pełnowymiarowym elosem :)

Anonymous said...

Interpretação palpitante neste sítio, post como aqui está emotivam ao indivíduo que ler neste blogue :/
Faz muito mais deste sítio, a todos os teus seguidores.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...