Thursday 11 December 2008

Poniedziałkowe świecowanie :)

W poniedziałkowy wieczór miałam okazję bawić się w świece decoupage w naprawdę doborowym towarzystwie bardzo kreatywnych, przemiłych pań. Wspólnymi siłami tworzyłyśmy świeczki bożonarodzeniowe w dwóch technikach - z użyciem papieru ryżowego oraz tradycyjnego papieru do scrapbookingu. Do świec powstały także ozdobne szklane podstawki - i to wszystko podczas jednego kilkugodzinnego warsztatowego spotkania przepełnionego gwarem rozmów, zapachem ciepłej herbaty i wszędobylskich mediów do decoupage:) Choć po całym dniu pracy - biegałam dookoła stołu jak mały samochodzik, bo naprawdę nic tak mnie nie nakręca jak prowadzenie warsztatów - to ogromny zastrzyk pozytywnej energii i wary w to, że to co robię ma sens. Bardzo, bardzo dziękuję wszystkim paniom za ten kreatywny poniedziałek - w szególnosci nieocenionej Joli, która zawsze dopina wszystko na ostatni guzik:)
Do zobaczenia w Nowym Roku:)
Zdjeć nie powstało zbyt wiele....z zaaferowania nie wyjęłam nawet aparatu - na szczęście na koniec spotkania się opamiętałam i mamy choć to jedno zdjęcie pożegnalne - z pracami w rękach ;)
Here'sa photo from my decoupage candles worshops on Monday. I was a teacher to those lovely and creative ladies - for several hours we had a great time preparing christmas candles. I was totally egshausted after the classes but what can I say - nothing gives me more speed than creating and teaching in one:) Thank you for the evening, ladies - it was amazing! :*

:*

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...