Monday 1 December 2008

Montujemy w Craftowie - scrap-mounting on Craftowo :)

I znowu ruch na Craftowie - tym razem ruszamy z nowym odcinkiem Scrap - montowni, w którym to pokazujemy już nie jeden ale dwa scrapki zrobione z fotkami przysłanymi przez Was do scrapowego laboratorium Craftowa :)
Na zachętę - wytwór rąk moich, tylko i wyłącznie na potrzeby kraftowego bloga (zdjęcie autorstwa Magdaleny) - pierwsza próba clean&simple.... ale zdradzę, że nie tylko ja zmierzyłam się z tym stylem:)
There's a scrap - mounting theme on Craftowo again - this time we've got even more - two layouts and next 5 photos to inspire you - and us! To encourage - here is my creation designed with the chosen photo especially for the Craftowo blog - my first Clean&Simple experiment...



Czekamy na kolejne zdjęcia, łamiemy sobie głowy nad kolejną porcją "problematycznych"fotek - kto gotowy? do biegu! start!

6 comments:

Magda Łuczak Art said...

cudnie! jak pomarańczowo-energetycznie :)

Yoasia said...

heheh jak ogladam Twoje prace to mnie ponosi z zachwytu. normalnie mam ochote walic czołem w klawiature i nawet pies sie dziwnie na mnie patrzy bo cos mamrotam sobie pod nosem
( oczywiscie z zachwytu)

wszystko cudne....

zdałam sobie sprawe ze jakos niedawno minął rok jak trafiłam do ciebie na bloga:*

usciski kochana

gulka said...

ojjj pieknie wyszło :))) pięknie i energetycznie :)

Unknown said...

straszliwie fajny skrap!

Nowalinka said...

Przez te oranżowe dodatki wyszło bardzo energetycznie i wiosennie :)
Czad!! :)

swietlicowo said...

bardzo radosny pomimo czarnego tła, którego to koloru ja ciągle się boję w scrapowaniu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...