Tuesday 2 December 2008

Liftowo uzależniona - Scraplift addict:)

Scrapliftowanie bardzo uzależnia - przynajmniej mnie :)
Tym razem to ja miałam wybierać pracę do liftu i choć nigdy nie zapisuję, nie gromadzę inspiracji to dosyć szybko znalazłam COŚ co sprawiło, że zamarłam, wytrzeszczyłam oczyska po czym zabrałam się do szaleńczej pracy.
Oto oryginał - jeśli nie znacie - zobaczcie koniecznie bloga tej pani : Nabon.
Moja wersja wygląda tak - zmieniłam oczywiscie kształt i niektóre detale, pojawiły się nieśmiertelne i nieodzowne zegarki, oziębiłam znacząco kolorystykę...ale chyba ciągle widać, że to ten sam scrap :) Powiększy sie znacznie po kliknięciu :)

I think I am addicted to scraplifting - but I love it:) This time it was my turn to chose the inspitation - and I've made a very quick decision - I found THIS and it made me stop breathing for a few moments...well... if you don't know this lady yet, you have to see her blog: Nabon.
(Thank you so much for your agreement to use your layout :*)
Here is my version - I've changed t a bit...maybe more than a bit...

Zabawa była niesamowita... a dziewczyny, które przejęły pałeczkę bawiły się najwyraźniej podobnie wyśmienicie jak ja - zobaczcie sami - cały łańcuszek wrzuciła Nula na bloga Inspirujemy ;)
I really had a great time - and the rest of the lifting team also! If you'd like to see the whole lifting se on Inspirujemy blog :)

20 comments:

aaaasssssaaaaa said...

po raz kolejny żałuję, że nie wzięłam udziału!
świetny:)

AgnieszkaAnna said...

świetny!!!

Olga Heldwein said...

świetny jest :D ja mysleże wszystko co spod twoich łapek wychodzi to mi sie straszliwe i okropnie podoba :))

Monika Skrzypek said...

Idealny :-)
Po prostu idealny :-)

Lene - nabon said...

WOW, I love it!!
Fun wings!

Thanks for chosing my LO for your challenge!!!

Babsko said...

już Ci pisałam sto razy, ale powtórzę stopierwszy: TO JEST THE BEST OF Z TWOICH SCRAPÓW!

Anonymous said...

Ja też jestem zachwycona tym scrapem. Kolorystyka, dodatki... Podziwiam niezmiennie Twój talent choć rzadko ostatnio się wpisuję:)

bibine 75 said...

wouaho, so fun... i love this layout..
kiss from switzerland
sabrina

Katharinka // Kasia Grzegorzewska said...

Niesamowity!!!
Kompozycja, kolory, dodatki...cudowne :)

Nowalinka said...

Oj, ale cudny, też żałuję, że się nie zahaczyłam....
Ale za to moge podziwiać tę cudna pracę :)
Zachwyt pełną gębą! :]

Filka said...

najlepszy nie ma co :O
cudny wręcz!!!

Norunn said...

Great LO you made, and the inspration is also great :)
You are so good scrapping about yourself! :)

Anonymous said...

Niesamowicie mi się podoba :)

Costa said...

mryyyyy jak zwykle świetny ;)

taja.85 said...

Super, a mapka i inspiracja rzeczywiście niezła. Świetne rzeczy robi ta Nabon.

Anonymous said...

To jest naprawdę piękna praca!

Karola Witczak said...

Piękny... Jejku, bardzo lubię Twoje "zimnokolorystyczne" scrapy! Przynieś pokazać na żywo!

email: Steph@SimonSaysStamp.com said...

This art is truly ART! I love it, Thanks for posting, the dimensional effects are breathtaking!

swietlicowo said...

sczerze mówiąc podoba mi się bardziej od oryginału!

Unknown said...

rewelacyjny - jeden z piękniejszych Twoich skrapów :*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...