Tuesday 21 October 2008

Silver&Gold

Nie mogłam sie powstrzymać... nie mogłam i już!
Jędrek po obejrzeniu ostatnich distressowców wyciągnął jedną ze swoich najukochańszych płyt i podetknął pod nos pytając:
- Czy dasz radę zrobić coś podobnego?

Popatrzyłam przez chwilę na "potencjalne źródło inspiracji" iw mojej głowie zaczął kiełkować pewien twórczy plan... embossingi wezbrały w mojej wyobraźni, nastroszyły się dyndadełka, zapachniało tuszem...
- Mogę spróbować - powiedziałam - ale to drzewo nie będzie dokładnie takie samo, tylko w podobnym klimacie - Jak to miło zobaczyć, kiedy zapalają mu się w oczach ogniki zainteresowania...
Złapałam okładkę od płyty, pognałam do pokoju...i wydłubałam to:
The first small notebook I've made for my husband, who showemd me one of his favourites CDs and asked "if Icould try..." - of course I could! So, I took my new embossing tools and I made this little silver thing:

Nie ukrywam - kiedy go dostał, spuchł z dimy i zadowolenia. Następnego dnia nawet tłumaczył koledze, zaintrygowanemu nowym nabytkiem, co to jest embossing... i jak tu go nie kochać? :)

Dobrze mi się robiło w srebrze, wiec idąc siła rozpędu, postanowiłam spróbować i ze złotem... i tak powstała "Złota ważka" - co prawda malutka, ale za to mieniąca sie prześlicznie odcieniami starego złota ( i tutaj wielkie ukłony dla firmy Glimmer mist) - co niestety nie za dobrze na zdjęciu widać. Na pleckach ma taki sam napis, jak notes Jędrkowy.
This one I made just the next day - i wanted to try my new dragonfly stamp. I like it - especially the "old gold blinking" effect - thanks to some "Glimmer mist". And what about you?
Chwilowo tyle - ściskam mocno i pozdrawiam. Dziękuję za wszystkie blogowe i nieblogowe komentarze - dzięki nim, czuję, że warto :)
Hugs - and thank you for all the visites and comments :*

25 comments:

gulka said...

Okładka płyty piękna, ale ta ważka... o mamo..

magdalena said...

no to zaszalałaś... podpisuję sie pod gulką.. o ile drzewo jest ciekawe i swietnie oddałaś okładkę.. o tyle ważka jest po prostu miszczostwem świata!!!

absolutnym miszczostwem!!

Kamaftut said...

No i co mam teraz napisać, jak poprzedniczki już napisały.

Ważka górą :)

Nela5 said...

no ja tez bym spuchła z dumy jakbym coś takeigo w łąpach tzrymała.... niesamowite !!!!!

Unknown said...

CHWILOWO TYLE
no chyba zartujesz!!!
az tyle!!!!!!
Twoje notesy sa boskie, moja torba wola ze tez taki chce w sobie nosic!!

efekt embossingu powala mnie na kolana, taki delikatny a gleboki, wazka przeeepiekna, chyba pojde wyciagnac moje pudry do embossingu....

Unknown said...

hihi, ach Ci faceci :*
notesiki cudne!

Norunn said...

so nice!
And what a great idea!!

Maugo said...

Ja tez jestem zdania ze ważka - cudo. Drzewo też niczego sobie. Tylko wzdychac :)

nirshya.dwbh said...

Ślicznie wygląda to drzewko!!!!

Ważka też wygląda pięknie, choć mogłabym sie założyć, ze zdjecia nie oddają pełni uroku nowych wytworków

Monia vel bobinia said...

wow efekt wspaniały !!! wązka piękna, ale dla mnie wygrywa drzewo. Jakoś tak klimat całego notesu bardziej do mnie przemawia - może dlatego, że w ogole wolę srebro niż złoto :)
Pozdr Monia

AgnieszkaAnna said...

uhmm notesy kapitalne, klimatyczne
i widać widac jak się błyszczy

:)

Anonymous said...

jak Ty się za coś zabierzesz, to nie ma zmiłuj.... :>

rudlis said...

Świetne okładki...dałaś czadu :)))
Ważka - cudo!

immacola said...

wspaniałe :D boskie!

Babsko said...

Jędrkowy lepszy! Ma klimacior :)

cwasia said...

Piękne! Delikatne, połyskliwe... magiczne takie.

Anonymous said...

Bardzo mi się podoba ta okładka!

Anonymous said...

I co ? I znowu miłość Ci muszę wyznać !!!

truskawkaM said...

wow !

Costa said...

nooo łomatkooo boskość.. a jak Ci mało na blogu moge zacząć przez gadulca atakować !!!

Nowalinka said...

Piękne te notesy, nastrojowe i klimatyczne, nie przeładowane niepotrzebnie, jest w nich samo sedno i urok :))

k_maja said...

piękne! Jak za złotem ani srebrem nie przepadam, zwłaszcza w dużych ilościach - tak tutaj... ach! zachwyt! zachwyt!

pasiakowa said...

Jak drzewo mnie zachwyciło, tak odpadłam przy ważce kompletnie - cudności!

kelsey said...

At the risk of repeating what someone else has said (I can't read them - I'm an English only kind of girl!), these little notebooks are fabulous! I too love that Stampers Anonymous tree stamp, it's one of my favourites. You've done a wonderful array of notebooks!

swietlicowo said...

genialne!!! zaniemówiłam z wrażenia!niesamowite masz pomysły!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...